Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
chmahon-vert
18 juillet 2010

Frédéric Domon, ch'Lafleur

Frédric Domon, ch'Lafleur éd viande pi d'ous il est défuncté...
Un voéle noér il est dins ch'ciè éd chés Picardisants pi d'chés Picards...
Il avoèt bien cangé édpus sin darin méssache dsur sin blog...
Os nous doutoèmes bien qu'a n'puvoèt mie durer chl'affoére-lo...
Mais o né nous fsoème tout d'minme point à éne pérelle idiée...

Mercredi 21 d'juilet, à 13H15, i sro dins sn'habit rouge, dins ch'fond dé s'boête, conme il ainmoèt tant l'foère, tout nazu, tout seu aveuc éch Lafleur, és deuzièmz pieu.

Ch'étoèt un coepan, os ainmoèmes él rincontrer et i resse achteure, des photos pi à mzure des vidéos.

Os avons tértous, nous z'eutes chés Dgiseus d'Boves, éne pinsée por él Pascale pi tout l'fanmille.

ch'Lafleur à Vadincourt in 2008

lafleur

ch'Lafleur à ch'répillet d'Contay in 2008

01_table

07a_ch_lafleur

ch'Lafleur à ch'barbatchu d'chés Dgiseus d'Boves in 2008 in route à juer à ch'ju d'javlot

42_grand_art

à l'dgise

02_lafleur_dgise

03_lafleur_geste

06_lafleur_pr_paration

DSCF2606

DSCF2619

ch'Lafleur pi s'carette à mouilles tout neu...

carette___mouilles4

ch'Lafleur à ch'Bantchet d'chés comédiens in 2008

26_lafleurmariel

ch'Lafleur à ch'Téyate d'Argile por inrgistrer éne tchote pièche in 2009
"d'ouèche équ'tu viens ch'Lafleur ?"

03_chlafleur2

09_baveu_lafleur3

ch'Lafleur à chés Wèpes éd Contay in 2009...

CIMG6754

CIMG6756

ch'Lafleur aveuc éne botelle d'ieu à s'man (photo rare)...

CIMG6761

ch'Lafleur, dins chés gardins dé ch'Téyate 80, aveuc chés nazus d'la Pro in 2009
lafleur6675

lafleur6677

lafleur6679

ch'Simon il avoèt comprins toute...
manip6686b


Os puvons coére értreuver Frédéric éch Lafleur dsur sin Blog qui restro muet achteure :

http://chlafleur.over-blog.com/

éch Lafleur éd viande pi d'ous os puvez l'értreuver dins l'vidéo d'où qu'il asplique d'ouèche qu'i vient...


http://www.dailymotion.com/video/x96kms_lafleurcpc2009_fun

Adé Frédéric Domon ch'Lafleur... pi tchèche qui sait... à s'érvir !

Publicité
Commentaires
F
bonsoir Mariel<br /> j'espère que tout va bien.<br /> je suis rentrée hier soir je pense que j'irais à la réserve de Boves dimanche<br /> je vous embrasse<br /> à bientôt<br /> Françoise
Répondre
R
Merci pour ces images de Lafleur en action revêtu de son beau costume . Que de bons souvenirs cha me ramintuvinches!<br /> Puis-je en extraire quelques photos ( 4 p'tête bin ) pour mettre dans mon blog et lui faire un adieu et prévenir mes adhérents de cette immense perte d'un si joyeux compagnon ed picard ?<br /> Bizz à bientôt Mamie Patou Roberte
Répondre
C
Ch'Mariel<br /> pi Titine<br /> <br /> Merci granmint pour les photos de Ch'Lafleur.<br /> A nou foait du bien dl'ervir comme o... !<br /> On pinse à li<br /> pi à chtiote Pascale...<br /> <br /> Adé<br /> Chouo pi Gleude
Répondre
Publicité
Publicité