Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
chmahon-vert
18 décembre 2010

Il o seuffi d'arbèyer par él croésée pour vir

 neige1

Il o seuffi d'arbèyer par él croésée pour vir qu'il avoèt tcheu des neiges...

est bieu des neiges dsur chés cartes postales...

mais quand qu'os z'ons à foère aveuc,

o né zzès voét point aveuc él minme ziu...

Ch'est un mollé cho qu'is dis'nt nous cousans d'Jersey dins leus tchots poinmes in jérriais...

La Né

 neige2

Quand je m'rêvillyi hier au matin,
La terre 'tait blianche et cou'erte de né.
Je m'en fus vite dans not' gardin
Et auve man frèthe je m'mins à jouer.
 

 neige5

Je n'resti pon longtemps dêhors
Car j'tais trempée et j'avais fraid;
Je trembliotais tout l'long du corps,
J'avais l'onglyi ès pids et dés !

 neige4

Les p'tits ouaithieaux 'taient minséthablyes
Et sus la né 'taient agrouffiés.
J'lus mins du mangi sus la tablye
Pour tâchi de les rassasier.

neige13

Hèlas, i' faisait eune fraid d'tchian!
Et j'tais r'mèrciante d'être par dédans:
J'aime bein la né sus un portrait
Et sustout sus eune carte de Noué!

F. M. H.


neige9

La Nè

Rêve et Réalité


neige16

Les poètes chantent
La belle blianche nè
C'est un symbole,
Disent-i, d'puretè...
J'voudrais les vaie
A marchi d'dans
En soup'lyes bottes,
Sans aver d'gants!

neige17

Les poètes pâlent
Du blianc lincheu;
Mais ch'en est yun
Sans grand' chaleu...

S'i n'en avaient
Pas d'autres la nièt
J'cré qui gèle'laient
Ses bu' dans l'lièt.

Les poètes vantent
Les balles de nè...

neige18

Mais s'i pouvaient,
Quand il a g'lè,
En r'chever yunne
En plein dans l'yi
Et yunne dans l'co,
En rithaient-i?

 Jé l'savons, nous,

Qu'i n'y fait nu
Quand la nè vole

Et qu'i gèle du...
Rèvèz, poètes,
Auprès d'vot feu
Ov' un bouan p'tit
Verre de litcheu!!

neige19

Elie

Tout cho ch'est bieu mais vlo qu'à Boves, achteure o s'croéroèt au Pôle nord... o z'y rinconte minme édz'ours blancs... ch'est por dire !
neige21

ch'qui foèt qu'nou cot, ch'Minou IV... bin conme i n'vut point foère éd maouèse rinconte... i n'tchitte pus és'loque qua traîn.ne dins ch'burieu dé l'moèson !

chat2

à chés fêtes !

Publicité
Commentaires
D
Chers amis :vous souffrez pas trop de l’hiver précoce ??<br /> Denise parle : je lis vos messages mais à vrai dire votre langue diffère totalement de la nôtre !!<br /> Je vous envoie un exemplaire de notre patois !!<br /> Notre cercle est loin d’être si actif que le vôtre .Vraiment trop de différences !<br /> Milles amitiés.<br /> <br /> Denise Van Cutsem
Répondre
B
Mais qu'ch'est biau! Merci, bon noë à tertous<br /> ANNIE
Répondre
Publicité
Publicité