Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
chmahon-vert
29 août 2012

dvant d'rintrer

évnez don diminche 2 d'septimbe

à 15 heures

à Réserve naturelle éd Boves...

 

cha vous méttro in forme édvant d'érprinde vou trahal...

BOVES_Animation_en_Picard_dans_la_r_serve_naturelle_001

os porrez découvrir l'Réserve dé chl'étang Sant Lade

à côté dé ch'pont prussien

aveuc ézz'histoéres à Robert Mon.nonque

dé ch'Mariel pi Titine...

ch'est grateuit pi...

i gn'éro un nséqoé à mier pi à boére

offert par Karen pi Olivier

dé l'Biocoop d'Anmiens

 

por tout rinsin.nmint

ch'Mariel 03 22 09 23 20

 

Publicité
Commentaires
A
zut ! j'ai manqué ma leçon .. va falloir que je vienne en session de rattrapage !<br /> <br /> biz à toi
Répondre
Publicité
Publicité