Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
chmahon-vert
28 décembre 2011

seurprise BMW

BMW... ch'est allmand... ch'est solide !

L'eute jor, in montant por rétchupérer m'poubelle, j'ai ieu éne tchote seurprise...

ac07

Ch'n'étoèt point conme à l'habitude... i gn'avoèt un nséquoé d'point normau !

ac02

Ch'est vrai quoé... chés boueus is n'tchitt'nt mie janmoès l'poubelle joutchée... pi chés carettes as sé gar'nt toujours conme i feut !

ac01

In s'approchant un tchot mollé, jé m'sus dit qu'il avoèt dû és'passier tchèque cose dins l'neuit...

ac06

Des BMW, ch'est putôt du lusque !... chtolle qua l'étoèt dsur ch'trottoér a n'avoèt mie pus d'sins...

ac08

L'mécanique a sortoèt dé ch'capot...

ac03

L'calinde all'étoèt dsur ch'trottoér...

ac04

In s'garant, ch'queuffeu il avoèt aheutché ch'potieu pi cha fsoèt éne plieure à chés portières...

ac05

Mais ch'pus drôle, ch'est qu'il o follu foère évnir éne dépanneusse... ch'est lo qu'j'ai comprins qu'il avoèt dû i avoér un ac.chidint !

ac09

pi lo, j'ai ieu éne pinsée por min voésan... quand qu'j'ai vu qué ch'mur qu'il avoèt mis tant d'ardeur à foère monter bin... il étoèt achteure in bos...

éne pinsée por ti Régis !

Chés troés gins qui l'étoèt'nt dins l'carette is n'édvoèt'nt point t'ête bléssiés vu qu'is sé sont inseuvés !

 

 

Publicité
Commentaires
A
la voiture n'a pas supporté la rencontre . une histoire qui tourne mal .
Répondre
A
les poteaux seraient-ils plus solides ??<br /> <br /> et puis .. le poteau .. l'avait qu'à pas s'trouver là non plus !<br /> <br /> biZ
Répondre
Publicité
Publicité