Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
chmahon-vert
13 juin 2010

Ah ! chés Nouormands

O sait bien qu'chés Picards, ch'est chés meilleurs !... mais nous z'eutes à ch'Mahon-vert, a nous impêque mie d'aller vir cho qu'i s'passe mon nous cousans... Après chés Wallons d'Gougnies, ch'est chés Nouormands d'Normandie !

 

Ene tchote fan d'ésmangne du coeté d'Rouen... qué bon.nheur !
D'abord, poser chés valises dins un bieu tchoin, fin trintchille por és joutcher pi s'érposer...
Ch'est à Préaux qu'os z'ons arrêtié nou carette...
Mon l'Martine pi ch'Pascal qui  l'ont foèt des cambes d'hôtes pi un gîte...
la Bichonnière qu'a s'appelle..

08_parc_maison

un bieu cade...

13_la_bichonni_re

pi fin bien érchu...

07_fen_tre_vue

si qu'os passez par lo... n'mintchez point d'aller vir !

http://www.labichonniere.fr/accueil.html

Bon ch'est bieu tout cho... mais o n'passe point deux jors dins éne cambe d'hôtes minme si qu'all'est biélle pi qu'o z'i est bien !...
Nan, éch but dé ch'voéyache-lo, ch'est...
L'Grande Assembléye eud Normandie...
L'Grande fête Nouormande conme is dit'nt chés gins dé l'région-lo.

Por cho, rindez-vous à Fontaine-le Bourg...

fontaineIMG0066

30_fontaine

... pi quoé qu'ch'est ti qu'i gno d'bieu à vir là-bos ?...

Bin, ch'est lo qué l'fête nouormande a s'o étnu él 5 pi 6 éd join !

14_affiche

Pi os puvez m'croére, os étoèmes in plein.ne Normandie !

29_drapeau

Por savoér éch resse...

Rindez-vous dins tchèques jors dsur éch Mahon-vert !


Publicité
Commentaires
C
coucou Ch'mariel, alors on déserte la Picardie pour la Normandie ? t'as réussi à enjamber la Bresle !! <br /> Aller bel été à toi, je file bientot dans noter bien beau pays et à moi la Baie et ses douces lumières.
Répondre
L
Mille mercis, c'est super sympa même si je ne comprends pas tout.... bonne soirèe<br /> La Bichonnière<br /> Chambre d'hôtes de charme<br /> Martine et Pascal ROUZIER<br /> 16 Impasse des Tuileries<br /> 76160 Préaux<br /> 02.35.60.64.16<br /> 06.62.08.23.68<br /> www.labichonniere.fr
Répondre
Publicité
Publicité